Jäsenyys

Liittymällä Rukajärven suunnan historiayhdistyksen jäseneksi pääset mukaan mielenkiintoiseen toimintaan ja jakamaan tietojasi ja kokemuksia muiden samanhenkisten kanssa. Yhdistyksen jäsenistössä on todella syvällisiä Rukajärven suunnan tapahtumien asiantuntijoita. Jäsenenä saat myös käyttöösi yhdistyksen keräämää tietoa Rukajärven suunnan tapahtumista.

Yhdistyksen vuosikokous pidetään yleensä elokuussa ja se on hyvä paikka tutustua muihin jäseniin. Lisäksi järjestetään vuosittain erilaisia tapahtumia kuten seminaareja, näyttelyitä jne.

Jäsenmaksu

Jäsenmaksu toimintakaudella 2013–2014 on 25 €. Toiminta- ja jäsenmaksukausi (tilikausi) alkaa 1.7. Jäsenmaksu pyydetään maksamaan syyskuun loppuun mennessä. Jäseneksi liittyneen henkilön tulisi maksaa jäsenmaksunsa yhden kuukauden kuluessa jäsenyyden voimaan astumisesta. Jäsenmaksu maksetaan tilille FI28 5780 0720 3700 27.

Jäseneksi hakeminen

Voit hakea yhdistyksen jäsenyyttä alla olevalla sähköisellä lomakkeella. Ennen hakemuksen lähettämistä kannattaa tutustua yhdistyksen sääntöihin.

Etu- ja sukunimi*

Arvo tai ammatti

Syntymäaika*

Kotikunta*

Lähiosoite*

Postinumero ja postitoimipaikka*

Sähköposti*

Haluan yhdistyksen jäsentiedotteet*
SähköpostitseKirjeitse

Kiinnostukseni liittyy
Olin jatkosodassa Rukajärven suunnallaAmmattiinSukututkimukseenSotahistorian tai historian harrastukseen

Haluan osallistua perinneaineiston keräystyöhön
Kyllä haluanEn halua

Kommentteja tai toiveita yhdistykselle

Vapaamuotoinen kertomus omasta tai sukulaisen osallistumisesta jatkosotaan Rukajärven suunnalla

Kirjoita alla näkyvät merkit niiden alapuolella olevaan kenttään. Tällä ehkäistään automaattisia roskapostituksia.