Parhaat onnittelumme veteraaneille

Featured

Eino Syrjäniemi täyttää tänään Haapajärvellä 103 vuotta. Hän on syntynyt 25.4.1918. Lisätietoa TÄÄLTÄ: Myöhästyneet onnittelumme yhdistyksemme muille veteraanijäsenille. Olemme Teitä onnitelleet syntymäpäivänä henkilökohtaisesti. Onnittelemme Teitä Emmi Mustosen säveltämän ja sanoittaman Lue lisää…Parhaat onnittelumme veteraaneille

Puut olivat loppuneet Rukajärven tiellä Jukolan Motti -pirtillä. Se on merkki runsaasta vierailijoiden määrästä. Lieksan Nurmijärven kyläyhdistyksen ja Rukajärven suunnan historiayhdistyksen järjestämä talkootapahtuma onnistui tälläkin kertaa hyvin.  Lähes parikymmentä talkoolaista Lue lisää…Mottitalkoot Jukolan Motti -pirtillä 8.5.2021 – Äitienpäivälahja Rukajärven tien matkailijoille

Pieni, mutta arvovaltainen joukko otti vastaan 28.6.1944 kaatuneen ja kentälle jääneen sankarivainaja Juho Henrik Huttusen maalliset jäänteet. Omaisista mukana oli sankarivainajan veljen Vilhon poika Juho Huttunen sekä hänen perheenjäsenensä. Vastaanottajien Lue lisää…Sankarivainaja Juho Henrik Huttusen (28.3.1915 – 28.6.1944) kotiinpaluu 80 vuoden jälkeen

Rukajärvi-keskus avasi ovensa jo tänään ennakkotiedoista poikkeavasti. Lisätietoa saatte myös Peltohovin nettisivuilta TÄÄLTÄ: Rukajärvi-keskus Peltohovissa on 200m2 näyttely Rukajärvensuunnan historiasta. Näyttely koostuu yli 200 valokuvasta ja 60 puhdetyöesineestä. Esillä keskuksessa Lue lisää…Rukajärvi-keskus avoinna normaalisti – avattiin jo tänään 16.4.2021 klo 10.00 Tervetuloa !

Rukajärvi-keskus jouduttiin sulkemaan 18.4.2021 saakka!

Lainattu teksti Ravintola Peltohovin sivulta: ”Valtioneuvosto on 28.3.2021 antanut päätöksen ravintoloiden sulkemisesta Pohjois-Savossa. Tämän vuoksi valitettavasti joudumme sulkemaan ravintolamme sisätilat 18.4.2021 saakka.” Eli ts. myös Rukajärvi-keskus on suljettu. Aina kannattaa Lue lisää…Rukajärvi-keskus jouduttiin sulkemaan 18.4.2021 saakka!

Jäsenmaksu 2021

Jäsenmaksu toimintakaudella 2021 on 30 €.Veteraanit ja Lotat on vapautettu jäsenmaksun suorittamisesta.Jäsenmaksu maksetaan yhdistyksen tilille FI28 5780 0720 3700 27 ja viestikohtaan kirjoitetaan ”jäsenmaksu 2021”.