Veteraani Yrjö Savola Lappajärvellä: ”Joukko pienenee kuin hiipuva hiillos”

Rukajärven PionP 24:n Pioneerikillan veteraanit kokoontuivat 46. kerran yhteiseen tapaamiseen Lappajärvelle Kylpylä Kivitippuun. Kokouspäivää pidettiin tällä kertaa Puolustusvoimain lippujuhlan eli ”Toivon” päivänä, jolloin sota-aikana rintamalla vietettiin myös Marskin syntymäpäivää. Tapaaminen Lue lisää…Veteraani Yrjö Savola Lappajärvellä: ”Joukko pienenee kuin hiipuva hiillos”

Jälleen on aika kokoontua vuosittain pidettävään E.J. Raappanan muistoseminaariin. Seminaari on samalla Lieksan Rukajärvi-keskuksen vuosittain järjestettävä näyttelykauden avaustilaisuus. Seminaari pidetään 9.6.2019 klo 12.00 – 15.00. Tulevana kesänä Lieksan Rukajärvi-keskuksessa on Lue lisää…E.J. Raappanan muistoseminaari 9.6.2019, Lieksan Rukajärvi-keskus Asema-Aukio 2, 81700 Lieksa

Järjestämme yleiset POLTTOPUIDEN TEKOTALKOOT Lieksassa Rukajärven tiellä JUKOLAN MOTIN -PIRTILLÄ siirtyy rankan lumisateen vuoksi. La 11.05 2019 klo 9.00 alkaen. Os. Kivivaarantie, 81970 Jongunjoki (Kuhmontieltä 6,3 km) Mukaan moottorisahoja ja Lue lisää…POLTTOPUIDEN TEKOTALKOOT JUKOLAN MOTIN -PIRTILLÄ SIITYY RANKAN LUMENTULON VUOKSI

Arvovieraita Iisalmen Rukajärvi-keskuksessa

Maamme vanhin maanpuolustusyhdistys Pohjois-Savon Maanpuolustusyhdistys ry järjesti tutustumiskäynnin Iisalmen Rukajärvi-keskukseen 24.4.2019. Samalla yhdistys piti Rukajärvi-keskuksessa myös sääntömääräisen vuosikokouksensa. Vuosikokous valitsi yhdistyksen puheenjohtajaksi Jorma Aution. Hallitukseen valittiin Jarmo Seppälä, Eero Heikkinen, Lue lisää…Arvovieraita Iisalmen Rukajärvi-keskuksessa

Rukajärven veteraani Eino Syrjäniemi täyttää tänään 101 vuotta

Eino Syrjäniemi (25.4.1918) . Ote Tenho Tikkasen Eino Syrjäniemen 100-vuotispäivillä pitämästä puheesta, juhla Haapajärvellä 25.4.2018: ”Sodan jälkeen paneuduitte katkeroitumatta maamme hyvinvoinnin rakennustyöhön. Musiikki oli jo silloin lähellä sydäntänne. Koulutitte itsenne Lue lisää…Rukajärven veteraani Eino Syrjäniemi täyttää tänään 101 vuotta

Tänään on sellisti Jussi Makkosen 40-vuotispäivä. Onnittelemme pitkäaikaista yhteistyökumppaniamme ja toivomme yhteistyön jatkuvan. Jussi Makkonen ja Naziz Azezian ovat musisoineet usein Lieksan Rukajärvi-keskuksessa mm. E.J. Raappanan muistoseminaarissa 9.6.2017 soi Sibeliuksen Lue lisää…Tenho Tikkanen Rukajärven suunnan historiayhdistyksen vuosikokouksen avauksessa 23.3.2019: Kiitos kaikille !