Kiinnostavia esitelmiä Ermei Kannisen muistoseminaarissa 20.10.2018.

Kenraaliluutnantti Ermei Kannisen muistoseminaari järjestetään tällä kertaa Iisalmen Rukajärvi-keskuksessa. Seminaari järjestetään nyt toista kertaa. Seminaari järjestetään tänä vuonna toisen kerran. Paikkoja rajoitetusti kannattaa ilmoittautua ajoissa Ermei Kanninen youtubessa: 1) Kaikki Lue lisää…Kiinnostavia esitelmiä Ermei Kannisen muistoseminaarissa 20.10.2018.

Yllättävä huomionosoitus – Tenho Tikkasesta vuoden lieksalainen 2018.

Lieksan yrittäjät valitsivat yhdennentoista kerran vuoden lieksalaisen. Tällä kertaa valituksi tuli Rukajärven suunnan historiayhdistyksen puheenjohtaja Tenho Tikkanen. Lieksassa järjestetyssä tapahtumassa Lieksan Yrittäjät luovuttivat Vuoden 2018 lieksalainen kunniakirjan Rukajärven suunnan historiayhdistys Lue lisää…Yllättävä huomionosoitus – Tenho Tikkasesta vuoden lieksalainen 2018.

RSHYry:n nettisivut kaatuivat suuren kävijämäärän vuoksi

Hei Nettisivuillamme on suurempi ongelma suuren kävijämäärän vuoksi. Sitä on hoidettu nyt tilapäisjärjestelyin. Vasta maanantaina pääsemme tekemään lopullisia toimenpiteitä. Nyt nettisivut toimivat, mutta ne voivat edelleen kaatua ennen maanantaita. Terveisin Lue lisää…RSHYry:n nettisivut kaatuivat suuren kävijämäärän vuoksi

Lieksa tervehti Radio Sandelssin kuuntelijamatkaa kauniilla syyssäällä

Rukajärven tiellä oli sunnuntaina (23.9.2018) vilskettä. Onneksi Radio Sandelssin kuuntelijamatkaa suosi hyvä syyssää. Matkalaiset tutustuivat kaikkiin Rukajärven tien kohteisiin. Jukolan Motti -pirtin alueella oli parhaimmillaan reilut 150 henkeä yhtäaikaisesti. Samaan Lue lisää…Lieksa tervehti Radio Sandelssin kuuntelijamatkaa kauniilla syyssäällä

Rukajärven tien matkaan kohdistuneen suuren suosion vuoksi Radio Sandels on varannut matkaa varten toisen linja-auton. Nyt tarjolla on 36 lisäpaikkaa. Silti kannattaa ilmoittautua ripeästi. Matkalle pääsy varmistuu ilmoittautumisjärjestyksessä. Lieksassa ruokailemme Lue lisää…Vuorossa Sotahistorian helmi – Rukajärven tie 23.9.2018 – lisäpaikkoja sittenkin tarjolla!

Kiitos ilmoittautuneille. Tutustumismatka Rukajärven tien sotahistoriakohteisiin 23.9.2018 on loppuun myyty. Olimme varanneet matkaa varten 63 hengen bussin. Matkalle on tähän mennessä ilmoittautunut kaikkiaan 60, joista naisia on  17. Seppo Räihällä Lue lisää…Matka Rukajärven tien kohteisiin loppuun myyty – Radio Sandels harkitsee lisäauton varaamista!