Juuka johtaa mottitalkoita, Iisalmi kiri kakkoseksi rinnanmitalla.

Iisalmi ja Kiuruvesi kilvoittelevat kakkospaikasta. Iisalmen asemalle on toimitettu reilut 5 kuutiota puutavaraa, lähes saman verran on myös Kiuruvedellä. Viime viikolla Iisalmen mottitalkoisiin osallistui Sonkajärven kunnanvaltuuston puheenjohtaja Mikko Mustosen johdolla Jussi Sirviö ja Reijo Pulkkinen.

Kuvassa mottitalkoomiehet Jussi Sirviö ja Sonkajärven kunnanvaltuuston puheenjohtaja Mikko Mustonen. Kuvan otti talkoissa mukana ollut Reijo Pulkkinen.

Juuassa on järjestettyihin mottitalkoisiin on osallistunut 31 henkilöä. Puita on koossa 47 kuutiota. Apuna on ollut kaksi traktoria ja polttomoottorilla toimiva halkaisukone. Viime perjantaina puuntekoon tulivat myös Poikolan yläasteen 55 oppilasta.

Juuan miehet ovat urakoineet tosissaan, mukana on ollut sotaveteraaniyhdistys ja työtä on ohjannut veteraani Olavi Tiittanen, joka toimi eläkkeelle siirtymiseensä saakka Juuan kunnanjohtajan tehtävässä.

Iisalmi ja Kiuruvesi etenevät hyvää tahtia. Iisalmi johtaa nyt hienoisesti rinnanmitalla.  Iisalmi on Juuan jälkeen kakkosena. Mottitalkoissa on ollut Juuassa ja Kiuruvedellä veteraanejakin, Juuassa entinen kunnanjohtaja Olavi Tiittanen (92 v) ja Kiuruvedellä Tauno Tikkanen (98 v).

Pentti Kärkkäinen, Matti Eskelinen ja veteraani Tauno Tikkanen (98 v)mottitalkoiden lastauspuuhissa Kiuruvedellä.