Tänään on sellisti Jussi Makkosen 40-vuotispäivä. Onnittelemme pitkäaikaista yhteistyökumppaniamme ja toivomme yhteistyön jatkuvan. Jussi Makkonen ja Naziz Azezian ovat musisoineet usein Lieksan Rukajärvi-keskuksessa mm. E.J. Raappanan muistoseminaarissa 9.6.2017 soi Sibeliuksen Teksti jatkuu…Tenho Tikkanen Rukajärven suunnan historiayhdistyksen vuosikokouksen avauksessa 23.3.2019: Kiitos kaikille !

Suuri urakka Rukajärven suunnan tiedustelutoiminnasta valmistui

Julkaisemme kirjaesittelyn oheisena. YLEISESITTELY RAAPPANAN TIEDUSTELIJAT -KIRJA Raappanan tiedustelijat -kirja on perusteellisen tutkimuksen keinoin toteutettu dokumenttiteos 14.Divisioonan tiedustelutoiminnasta jatkosodan vuosilta. Se kertoo Rukajärven suunnan sotilastiedustelusta ja selvittää 14.Divisioonan tiedustelun kokonaiskuvan, Teksti jatkuu…Suuri urakka Rukajärven suunnan tiedustelutoiminnasta valmistui

Lieksan Rukajärvi-keskus valmistautuu tulevaan kesään

Kaakkois-Suomen Viestikillan ”Viestisotaa Rukajärvellä” näyttely palaa jälleen Lieksan Rukajärvi-keskukseen entistäkin ehompana. Sen ovat varmistaneet näyttelyn koonneet puheenjohtaja Tapio Teittinen ja Martti Susitaival. He olivat valmiiksi neuvotelleet luovutettavan kaluston ja näin Teksti jatkuu…Lieksan Rukajärvi-keskus valmistautuu tulevaan kesään