Itä-Karjalan karttakirja loppuunmyyty

Antti Haapalaisen toimittama karttakirja, jossa on julkaistu venäläiset topografiset kartat Itä-Karjalan alueelta vuodelta 1935 on myyty loppuun. Kirjaa on kuitenkin saatavissa kirjastoissa ympäri Suomea. Niille on myyty yhteensä 60 kirjaa.

Kaukopartioilta Kuhmossa 12.12. klo 18

Ryhmä Pieninkä järjestää kaukopartioillan Kuhmossa, Hyvinvointi Sammossa torstaina 12.12.2019 kello 18 alkaen. Illan aikana Ari Komulainen ja Tauno Oksanen luennoivat tiedustelusta ja kaukopartiotoiminnasta Rukajärven suunnalla. Sotakamreeri Rauno Suhonen esittelee kaukopartiomiesten Teksti jatkuu…Kaukopartioilta Kuhmossa 12.12. klo 18

Talvisodan alkamisesta 80 vuotta. Menneitä muisteltiin

Rukajärven perinnepolulla Kiuruvedellä järjestettiin muistelutilaisuus Talvisodan alkamisesta, josta tuli kuluneeksi 80 vuotta. Rukajärven suunnan historiayhdistyksen puheenjohtajan Seppo Räihä kertoi puheessaan, että maassamme on vielä 1700 talvisodan veteraania ja tähän tilaisuuteen Teksti jatkuu…Talvisodan alkamisesta 80 vuotta. Menneitä muisteltiin