Hannes Tuovisen 100-vuotisjuhlat – Vihdin kirkko täyttyi juhlavieraista

Hannes Tuovisen 100-vuotisjuhla kiinnosti ihmisiä. Vihdin kirkko ja seurakuntakoti oli tupaten täynnä juhlavieraita. Moni olisi halunnut istua Hanneksen vieressä, mutta tällä kertaa siihen ei tarjoutunut kaikille tilaisuutta. Veteraani kätteli vieraansa Teksti jatkuu…Hannes Tuovisen 100-vuotisjuhlat – Vihdin kirkko täyttyi juhlavieraista

Hannes Tuovinen täyttää tänään 100 vuotta – Parhaat onnittelumme

Hannes Tuovisen varsinainen syntymäpäivän juhla järjestetään lauantaina 24.2.2023 Vihdin kirkossa alkaen klo 12.00. Hannes Tuovinen syntyi Varpaisjärvellä 23.2.1924. Nykyisin Hannes Tuovinen asuu Vihdin Nummelassa. Julkaisemme veteraanin syntymäpäivän kunniaksi yhdistyksemme onnittelut, Teksti jatkuu…Hannes Tuovinen täyttää tänään 100 vuotta – Parhaat onnittelumme

Yhdistyksemme jäsen – Ilmari Koppinen tänään 106 vuotta – Parhaat onnittelumme

Rukajärven suunnan historiayhdistys ry onnittelee tänään (8.1.2024) 106 vuotta täyttävää, Salossa asuvaa jäsentään, Rukajärven suunnan veteraani professori Ilmari Koppista. Hän syntyi 8.1.1918 Raumalla. Olemme tottuneet siihen, että Ilmari Koppinen rikkoo Teksti jatkuu…Yhdistyksemme jäsen – Ilmari Koppinen tänään 106 vuotta – Parhaat onnittelumme

Hyvää Joulua ja Onnellista Uutta Vuotta – ja onnea Rukapirtin rakentamiseksi

Toivotamme kaikille kansalaisille Hyvää ja rauhaisaa Joulua sekä Onnellista Uutta Vuotta. *** Käytämme tilaisuutta hyväksemme ja esitämme Joulupukille toivomuksen ja kerromme merkittävästä uudesta hankkeestamme. Kokoamme kansanliikettä ja toivomme saavamme apua Teksti jatkuu…Hyvää Joulua ja Onnellista Uutta Vuotta – ja onnea Rukapirtin rakentamiseksi

Siunaustilaisuus pidettiin Haapajärven Kristuksen kirkastumisen kirkossa. Siunauksen suoritti pastori Juho Kamula, kanttorina toimi Henriikka Väänänen. Tilaisuudessa esiintyi Haapajärven Tammenlehväkuoro, Toivo Heikkilä, Pertti Lampela, Juhani Lampela, Iikka Hoikka, Esko Rintala, Veikko Teksti jatkuu…Haapajärven viimeinen sotaveteraani on poissa – 105 vuotta täyttänyt Eino Syrjäniemi Rukajärven veteraani siunattiin haudanlepoon Haapajärvellä 27.11.2023.

Apel Tikkanen täyttää 100 vuotta 7.11.2023 – Parhaat onnittelumme.

Arvoisa Apel Tikkanen On suuri ilo ja kunnia seistä tässä tänään juhlistamassa teidän elämänne satavuotista matkaa. Sydämelliset onnittelut 100-vuotispäivänne johdosta! Te olette elävä legenda ja todellinen sankari. Taistelitte urhoollisesti Rukajärven Teksti jatkuu…Apel Tikkanen täyttää 100 vuotta 7.11.2023 – Parhaat onnittelumme.

Sotaa erämaassa – Onnistunut seminaari – la. 21.10.2023

Lauantaina Rukajärven tiellä kuultiin Ermei Kannisen (19.10.1922 – 12.11.2015) muistoseminaarin luennot autenttisessa ympäristössä Lieksan Jukolan Motti -pirtin kodalla aurinkoisessa syyssäässä. Seminaarin järjestelyistä vastasivat Jongunjoen Kyläyhdistys ry, Heikki Turunen ja Raimo Teksti jatkuu…Sotaa erämaassa – Onnistunut seminaari – la. 21.10.2023