Seminaarin teema: ”Säilyttäkää sama kunniakas nimi, jonka joukkomme täällä ovat saavuttaneet.” Raappana puhe 25.9.1944 Repolassa. Seminaarin voi katsoa ensiesityksenä 14.9.2020 klo 12.00 oheisen linkin takaa TÄÄLTÄ: (Etusivulla napauta otsikkoa nähdäksesi Teksti jatkuu…Kenraaliluutnantti E.J. Raappanan muistoseminaari lähetetään netissä 14.9.2020 klo 12.00.

Lokakuussa ilmestyy mittava teos etulinjan reserviupseerin Osmo Rasilon sotakokemuksista – talvisota Kuhmossa, jatkosota Rukajärven suunnalla. Kirjassa julkaistaan ensimmäisen kerran Rasilon laajat korsuissa ja teltoissa kirjoittamat päiväkirjat, valokuvat ja kartat sekä Teksti jatkuu…Tulossa kirja joukkueenjohtaja Osmo Rasilon autenttisista sotakokemuksista – kirjasta voi tehdä ennakkotilauksen

Juha Einari Vidgrèn – Kansanmies – kuten isänsä 15.8.2020 hän täyttää 50 vuotta

Juha Einari Vidgrèn syntyi 15.8.1970. Samana vuonna hänen isänsä Kalle Einari Vidgrèn (7.2.1943 – 26.10.2010) perusti yhden maamme menestyneimmistä teollisuusyrityksistä. Juha toimi Ponssen hallituksen puheenjohtajana pitkään ja tästä vuodesta lähtien Teksti jatkuu…Juha Einari Vidgrèn – Kansanmies – kuten isänsä 15.8.2020 hän täyttää 50 vuotta

Lieksan näyttelyitä uusittiin – valokuvien yhteismäärä yli 400