Rukajärven veteraani Tauno Tikkanen (s. 10.3.1916 – 9.2.2020) hakeutui vain kolme päivää ennen kuolemaansa hoitoon influensan ja kuumeilun takia. Häntä hoidettiin eristettynä Iisalmen sairaalassa. Hänen poikansa Tenho Tikkanen kertoi, että Teksti jatkuu…Pian 104-vuotias Rukajärven veteraani Tauno Tikkanen menehtyi äkilliseen sairauteen

Esitämme hänelle parhaat onnittelumme. Syntymäpäiviään veteraani juhlii kotonaan. Aulis Lintunen. Kuva otettu 5.5.2016. TJT. Lintunen Aulis Antero, valtiot. maisteri, Espoo (18.1.1925). Eläkkeelle jäädessään hän hoiti Ammattikasvatushallituksen pääjohtajan virkaa. Aulis on Teksti jatkuu…Rukajärven veteraani, ammattikasvatusneuvos Aulis Lintunen täyttää tänään 95 vuotta

Parhaat onnittelumme uudelle tohtorille Marja Kaarina Vainiolle

Arvokas työ on valmistunut. Marja Kaarina Vainio väitteli Lapin yliopistossa 14.12.2019. Väitöstutkimuksen aihe ”RUKAJÄRVEN TIELLÄ, Matka sotaelokuvaan” mittava työ valmistui. Väitöskirja on luettavissa Lapin yliopiston kirjaston ylläpitämällä sivustolla linkin takaa Teksti jatkuu…Parhaat onnittelumme uudelle tohtorille Marja Kaarina Vainiolle

Hannu Kauppinen (21.12.1951. – 9.12.2019) siunattiin haudanlepoon

Yhdistyksemme perustajajäsen Hannu Kauppinen siunattiin haudan lepoon Kontiolahden kirkossa 28.12.2019. Siunauksen toimitti Hannun ystävä rehtori ja pastori Ilpo Saarelainen, kanttorina toimi Ari Lohi. Pastori Ilpo Saarelainen. Kuva Antti Koskinen. Pastori Teksti jatkuu…Hannu Kauppinen (21.12.1951. – 9.12.2019) siunattiin haudanlepoon

Hannu Kauppinen on poissa (21.12.1951 – 9.12.2019)

Pian itsenäisyyspäivän jälkeen meidät tavoitti suruviesti. Kontiolahdelta kotoisin oleva yhdistyksemme perustajajäsen Hannu Kauppinen oli menehtynyt vain 67 vuoden iässä. Esitämme Hannun omaisille koko Rukajärvi-yhteisön puolesta surunvalittelumme. Hannu Kauppinen (21.12.1951 – Teksti jatkuu…Hannu Kauppinen on poissa (21.12.1951 – 9.12.2019)