E.J. Raappanan muistoseminaarin aluksi laskettiin Osmo Kukkosen valmistama havuseppele Jotos-muistomerkille. Muistomerkin sinivalkoisiin nauhoihin oli kirjoitettu. 1. nauha: Minä uskallan toivoa, että säilytätte saman kunniakkaan nimen, jonka joukkomme täällä ovat saavuttaneet. Teksti jatkuu…E.J. Raappanan muistoseminaarissa Lieksassa rakennettiin seudullista yhteistyötä

Entinen ulkoministeri ja pitkäaikainen ulkopolitiikan vaikuttaja professori Keijo Korhonen on kuollut. Korhonen kuoli Puolustusvoimain lippupäivänä Arizonassa Yhdysvalloissa 88-vuotiaana. Keijo Korhonen on Rukajärven suunnan historiayhdistyksen jäsen. Hänen kotikylänsä ja Paltamon miehet Teksti jatkuu…Entinen ulkoministeri Keijo Korhonen on kuollut 88-vuotiaana Arizonassa Yhdysvalloissa.

Jäsenkuntamme vanhin Eino Syrjäniemi tänään 104 vuotta

Parhaat onnittelumme. Rukajärven veteraani Eino Syrjäniemi vietti jo lauantaina 104-vuotissyntymäpäiviään läheisten ystäviensä kera. Syntymäpäivävieraat saivat nauttia hänen runonlausuntaasa ja musiikkiesityksiään. Vuosikertarunosta kuultiin tälläkin kertaa ”Huhtikuu” – ulkomuistista ja takertelematta. Uusinta Teksti jatkuu…Jäsenkuntamme vanhin Eino Syrjäniemi tänään 104 vuotta