”Majewskin yllätyshyökkäys Muurmannin radalle 1942” 75 vuotta 14.1.2017 klo 18.00 Iisalmen Rukajärvi-keskus, Hotelli Iisalmen Seurahuone, Savonkatu 24, 74100 Iisalmi 19.1.2017 klo 14.00 Varsinais-Suomen Sotilaspojat, Heikkilän kasarmin sotilaskoti, Rykmentintie 15, 20810 Lue lisää…Raine Narvan suositut luennot tammikuussa 2017: ”Majewskin yllätyshyökkäys Muurmannin radalle 1942”

Jatkosodan suurimmasta partioretkestä  ”Muurmannin radan partioretkestä on kulunut 75 vuotta” Suomi 100 vuotta hanke avattiin Iisalmen Rukajärvi-keskuksessa juhlallisesti. Raine Narvan esitys kokosi keskuksen tupaten täyteen sotahistoriasta kiinnostuneita juhlavuotta viettäviä kansalaisia. Lue lisää…Iisalmen Rukajärvi-keskus täyttyi – Jatkosodan suurimmasta partioretkestä ”Muurmannin radan partioretkestä on kulunut 75 vuotta”

Valtioneuvoston kanslia on 28.12.2016 liittänyt ”Rukajärven suunnan historiayhdistys ry” hankkeen ”RUKAJÄRVEN SUUNTA” Suomen itsenäisyyden satavuotisjuhlavuoden 2017 ohjelmaan. Valtioneuvoston kanslian ratkaisu perustuu hakemuksessa esitettyyn suunnitelmaan, joka arvioinnin mukaan täyttää Suomi 100 Lue lisää…Rukajärven suunta-hanke hyväksytty Suomen itsenäisyyden satavuotisjuhlavuoden ohjelmaan

Radio Sandels lähettää veteraanien joulukonsertin joulupäivänä 25.12.2016 alkaen klo 11.00. Joulukonsertin lauluvalinnat ovat tehneet Ylä-Savon veteraani- ja maanpuolustusjärjestöjen puheenjohtajat sekä Iisalmen Rukajärvi-keskus. Veteraanien juhlakonsertin kappaleet löytyvät oheisesta luettelosta, josta ilmenee Lue lisää…Radio Sandels lähettää veteraanien joulukonsertin joulupäivänä 25.12.2016 alkaen klo 11.00.

Olavi Tiittanen – Onnittelemme merkkipäivänä.

Seuraavassa julkaisemme otteen puheenjohtajan veteraani Olavi Tiittaselle esittämistä onnitteluista hänen merkkipäivänään: Parhaat Onnittelemme Olaville merkkipäivänäsi Olemme suuresti kiitollisia Sinulle kaikesta siitä avustasi, minkä olet vakaumuksellisesti tehnyt yhteisen aatteen, Rukajärven suunnan Lue lisää…Olavi Tiittanen – Onnittelemme merkkipäivänä.