Kansalaisjuhla lähestyy – juna täyttymässä – lisäys ohjelmiin

Lieksan asemalla lauantaina ja sunnuntaina pidettäviin luentoihin tuli upea lisäys. Lieksan runopiiri tulee esittämään ”RUNOJA SODASTA JA RAUHASTA.

Lauantaina 6.9.2014 Runopiirin esitys on klo 14.00 ja sunnuntaina 7.9.2014 klo 14.00. Luennot ovat Lieksan asemalla, jossa myös Runopiiri esiintyy. Alkuperäisen suunnitelman mukaan luentopaikka oli Rukajärvi-keskuksessa, mutta luennot jouduttiin siirtämään Lieksan asemalle päällekkäisten tilaisuuksien vuoksi.

Runot pohjautuvat aikalaisten kirjailijoiden kokemuksiin. Runopiirin ohjaajana toimii Inka Kivi-Stranius. Ohjelmasta lisää oheisesta esitteestä.

Lieksan Runopiirin esitykset täydentävät Kansalaisjuhlan ohjelmia lauantaina ja sunnuntaina. Piirros on lieksalaisen Pekka Turusen.

Kiitämme runopiiriläisiä ja toivomme heille jatkuvaa menestystä.

Juna täyttymässä

Juhlajuna täyttyy ja junayrittäjä antoi luvan varata paikkoja vielä tämän päivän ajan. Huomenna voidaan ottaa kyytiin vain peruutuspaikoille ja Kiuruveden ja Iisalmen väliselle matkalle sekä Iisalmen ja Kajaanin väliselle matkalle.