Rukajärven suunta-hanke hyväksytty Suomen itsenäisyyden satavuotisjuhlavuoden ohjelmaan

Valtioneuvoston kanslia on 28.12.2016 liittänyt ”Rukajärven suunnan historiayhdistys ry” hankkeen ”RUKAJÄRVEN SUUNTA” Suomen itsenäisyyden satavuotisjuhlavuoden 2017 ohjelmaan. Valtioneuvoston kanslian ratkaisu perustuu hakemuksessa esitettyyn suunnitelmaan, joka arvioinnin mukaan täyttää Suomi 100 -hankehallituksen asettamat perusedellytykset Suomi 100 -ohjelmalle.

Suomi 100 -hankkeen tapahtumat voitte lukea TÄÄLTÄ.

Tervetuloa kuulemaan mielenkiintoisia luentoja. Tavataan Rukajärvi-keskuksissa ja höyryjunassa, joka kulkee sittenkin, nyt höyryjunamatkoja voitte varata jo tammikuun aikana seuraavista osoitteista:

– Höyryveturimatkat 1009 Oy: puh. 0400-803 827: http://hoyryveturimatkat1009.fi/

sekä

Höyryraide Oy, puh. 0400-845 466: http://www.steamrail.fi/

Ohjelmassa höyryjuna on nimetty ”Itsenäinen Suomi satavuotisjuhlajunaksi.”

Lieksan asemalle oli kokoontunut useita satoja ihmisiä ottamaan vastaan Kiuruvedeltä saapuvan juhlajunan.

Ilmoittautukaa myös Iisalmen Rukajärvi-keskuksessa pidettävään Perttulin Jotos -seminaariin 12.3.2017, mikäli haluatte kuulla Timo Närhinsalon monologin Viimeinen päiväkäsky ja mikäli haluatte nauttia Marskin juhlapäivällisestä. Ilmoittautumiset Iisalmen Rukajärvi-keskus/Seurahuone, puh. 044-0207701, os. Savonkatu 24, 74100 Iisalmi

Paikkoja rajoitetusti.