Jukolan Motin kota on harjassa

Heikki Turunen sai kodan keskipaalun hatun valmiiksi ja näin voitiin kattotuolien  asentaminen aloittaa. Kota kohosi harjaan klo 14.30 tienoilla. Päivä sateinen, lämpöaseteita 7 – 8 C.

Heikki Turunen teki mitä lupasi. Keskipaalun kiinnike on valmis ja kattotuolien asentaminen voidaan aloittaa.
Heikki Turunen teki mitä lupasi. Keskipaalun monimutkainen ja vaikeasti tehtävä kiinnike on valmis ja kattotuolien asentaminen voidaan aloittaa.

Lasse Nirhamo toi työmaalle rakennustelineet, jonka jälkeen päästiin kattotuolien asennustyöhön. Asko Pehkonen oli saapunut nostureineen paikalle, mutta vahvat kattotuolit nousivat miesvoimin paikoilleen. Työhön osallistuivat, Hannu Huuskonen, Tauno Oksanen, Tuomo Martikainen, Sulo Eskelinen Lasse Nirhamo ja Tenho Tikkanen.

Viimeinen kattotuoli nousee paikoilleen ja kota on harjassa. Matti Kilpeläinen ja Tuomo Martikainen telineillä ja alhaalla Hannu Huuskonen, Tauno Oksanen ja Sulo Eskelinen.

Lieksan kaupunginhallituksen jäsen Sulo Eskelinen tuli talkootyöhön ja kertoi, että hän halusi samalla käydä tutustumassa hankkeeseen, jossa Lieksan kaupunki on ollut vahvasti mukana.

Hannu Huuskosta ja Matti Kilpeläistä ei sade haitannut.
Tauno Oksanen, Tuomo Martikainen ja Sulo Eskelinen talkootyön välillä ruokailutauolla.

Huomenna kattotuolien viimeistelyn jälkeen päästäneen aloittamaan kattohuovan aluslaudoituksen asentaminen.