Konsertti Kannakselta Rukajärvelle Siilinjärvellä 23.11.14 klo 13

Ylä-Savon Veteraanimuusikot ry. (Vetmut) järjestää sota-ajan lauluja käsittävän konsertin Kannakselta Rukajärvelle Siilijärvellä Siilinlahden koulun Salmi Salissa, os. Koulutie 3 sunnuntaina 23.11.2014 klo 13.00. Konsertissa esitetään myös  kappaleharvinaisuuksia Rukajärven suunnalta, joita ei ole esitetty sodan jälkeen.

Viihdeorkesteri Vetmut. Orkesterin johtaja Raimo Jokisalmi, Erkki Kärkkäinen hanuri, Taito Kainulainen, Risto Nissinen, Jukka Juntunen rummut, Jukka Lappalainen basso, Antti Wäisänen kitara ja Pauli Huttunen piano.

Vetmut-orkesteria johtaa Raimo Jokisalmi, solisteina Taito Kainulainen, Risto Nissinen ja Tiina Karhu sekä Ellu ja Pali Huttunen.

Ylä-Savon Veteraanimuusikoitten orkesterin (Vetmut) solistit, Taito Kainulainen Risto Nissinen, Tiina Karhu ja Eila Huttunen.

Lisätietoa Raimolta, yhteystieto: Raimo Jokisalmi puh. 0400-993 999. Liput ovelta ja ennakkovaraukset Taisto Poimaa, puh. 044-292 0379.

Vetmut-orkesterin Iisalmen kulttuurikeskuksessa syyskuussa järjestämä konsertti sai suuren suosion. Konsertista lisätietoa yhdistyksemme nettisivulla julkaistusta artikkelista: